VEGAN PASTA NA ZUBY JĀSÖN - "NUTRISMILE"

Certifikát HCS/HHPS (králík).

"Bez fluoridů, umělých sladidel, ochucovadel. Přirozeně bělící pasta, aniž by poškozovala sklovinu. Ester-C účinně posiluje zubní sklovinu a chrání ji před zubním kazem. Obsahuje éterické oleje z pomeranče, skočice a máty."

Myslela jsem si, že to bude snad konečně ideální střední cesta, ani moc pálivá, přitom ani bez chuti a pocitu svěžesti. Nicméně - zjistila jsem, že na skořici jsem v kosmetice asi alergická (přitom v jídle mi nevadí) - dělalo mi to červené skvrny na obličeji, kdekoli se pasta dotkla kolem pusy. Sice to do pěti minut bylo zase pryč, ale stejně jsem se rozhodla to raději nedráždit a poohlédnout se po něčem méně agresivním... takže pátrání pokračuje. Příteli to ale nic nedělá.

Cena: 130 Kč, 119g

Komentáře